Hästar

Varit ute och ridit idag. Första dagen på länge utan sol. Det var perfekt väder för ridning. Inte regn och inte gassande sol. I förrgår red jag och Sandra först våra hästar sedan även Monas hästar. Sandra red gamla Henke (24 år nu) och jag red Bolkora som jag inte vet hur gammal hon är.. Men pigg som sjutton och kändes som en liten rund tunna att sitta på, haha. Har jag ork och tid måste jag rida henne mera. Det roliga var också att hon typ gick i form av sig självt nästan hela tiden. Sandra sa att hon trampade under sig fint, undra på så laddad som hon var. Men Mona har lärt henne en del kommandon så hon lyssnade väldigt bra på rösten och visste klart och tydligt vad ordet galopp betydde :-)

Usch här sitter jag och skriver massa positivt om en nordis, jag som egentligen tycker att dom brukar vara jobbiga och dominanta i sättet. Men Mona har pli på sina, haha.

I övrigt vet jag varken ut eller in. Är fattig som fan och förvirrad. Jag vet inte ens vilka alternativ jag har för att gå vidare i livet. Tror att jag har 3-4 olika alternativ... men vet inte vilket som är det bästa. Kanske är det inget av dom.

Jag flyr vidare och väntar på när hjärnan ska kollapsa totalt.

Kommentarer
Postat av: Soha

Hoppas du får en trevlig kväll :)

2008-04-27 @ 19:18:27
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: anna

jag hade en häst när jag var yngre, nog en av de finaste! Dock kommer jag inte ihåg så mycket från den tiden, men jag vet att han åt isglass iaf=p

2008-04-27 @ 19:19:26
URL: http://helmerohugo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0