Kallt!!!!

Det är 21 grader kallt ute här vid stugan. Det var minsu 14 inne när jag kom för knappt en timme sedan. Nu har jag två eldar igång och alla 3 elementen på på 10 grader och nu är det minus 5 bara. Alla kläderna kvar på mig. Ska låta eldarna verkar och gå ut och skotta upp en stig till dass så jag håller värmen i kroppen själv. Bilen står vid grannen för snövallen här kommer jag inte över. Tur att jag köpte en pulka igår så jag slapp bära alla grejer. Tog det mesta i pulkan, men lite grejer är kvar där så jag tar väl snart en tur dit igen.
is i brunnen i kättbo.

Kanske åker till Sara och dom ikväll, dom ska va i en stuga nån annanstans i skogen. Annars fick jag komma över till Tobban och Yvonne sa Yvonne :) Dom är trevliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0