nattens jobb

Inte blev det att kännas så mycket bättre när jag skev på anstälningsavtalet idag och såg att det var 10% mindre än det andra distriktet. Hej, jag kör ett distrikt som är jobbigare, men jag får mindre tid på mig. 2 timmar och 40 min. dET ANDRA TROR JAG I VARJE FALL VAR 3 TIMMAR PER NATT. Men jag kanske haft fel om det också.


Hur som helst så var det soft i natt okså när vi är 2 som kör. Klara kl 5. Men... fuck för att köra hela skiten själv. och helvetes obekväm cykelsadel. Lutar så knasigt, kommer fan orsaka svampinfektion. Har iaf en förpackning pevaryl om det skulle bli så. Och om det blir så så har jag iaf en bra anledning till att slippa jobba. Sist jag hade svamp var det så jävla irriterande så jag inte kunde somna en kväll, så jag tog en folköl och då somnade jag så fint så :) Folköl är en bra uppfinning. Ah, minns i Rättvik, hade TV på rummet och skulle se sen kväll med Luuk. Tog en folköl till nyheterna som var innan och somnade i reklamen innan sen kväll med Luuk och missade hela programmet. Fina tider, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0