Bortglömd

Var på rätt pris en vända ikväll. På jakt efter plateringsjord.. Men antingen tog jag fel på dag eller så var den slut.

Hur som helst. Jag och Lajka kommer hem här och jag ville se på TV. Och ville att hon skulle skynda sig upp för trappen så jag peppade lite och trodde hon skulle hänga med upp för trappen snabbt. Hon kom aldrig upp, jag ropade lite. Jag gick in och stängde bara innerdörren så hon kunde krafsa lite om hon kom upp och ville in. Lade ifrån mig grejer kollade liten stund på TVn.. Undrade varför hon inte kom upp. Gick bort och ropade lite och gick neråt för att kunna säga åt henne ordentligt. Ingen hund i trappen? Men där nere utanför dörren står hon och ser så ensam och bortglömd ut... Hahaha, nånstans när vi gick in måste hon ha ångrat sig utan att jag märkte det. Och jag ropade i trappen och gick in utan henne, haha. Stackars Lajka som har en så tankspridd matte. Tur att hon snällt står och väntar bara. "Men matte? Jag brukar väl också få komma in? Nähä kanske inte den här gången..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0