Frön

2:a maj 2010
Igår red Sandra Vega medans Erik skodde Krista. Så jag åkte ut med bilen och lekte papparazzi(stavning?)fotograf och mötte upp Sandra och Vega lite här och där. Eftersom mobilen knäpper så segt blev det inte så många bra kort.. Men spana in lilla dressyrpållen här :)

Sedan red jag Krista och när jag kom tillbaka med henne så hade Daniel med familj kommit och hälsat på och Frej ville rida. Men vågade inte rida själv. Så Daniel hoppade upp och efter att vi hade letat på lite hjälmar kunde Daniel och Frej rida en vända på åkern på Krista. Måste ha varit lite väl tungt.. och Daniel ville trava men jag försökte avråda honom. Men han försökte ändå. Men Krista är inte hur dum som helst så hon gick i lite passgång bara så trodde Daniel att dom hade travat typ, haha.

Daniel och Frej rider Krista 2:a maj 2010.   2a maj 2010



Idag har jag varit ute på promenad(45 min), varit förbi på arbetsförmedlingen, käkat lite, slösat tid vid en idiotisk dator, sått lite blomfrön och satt några potatisar i en hink. Mitt lilla drivhus är så underligt livlöst... Bara en squashplanta som är stor och grön.. Dom 19 andra krukorna är mörka och livlösa!? Har dom fått för mycket vatten? För torra är dom inte iaf. Jag sombrukar ha massa plantor och sånt på gång. Iofs mitt först såprojekt i år dödade katterna. Kanske borde det här projektet få bo hos Mathias istället, jag tror inte att han gräver runt i mina krukor och kissar på jorden? ;-)

Sått lite blommor maj 2010   ensamma lilla plantan :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0