Skitgrejer

Jag blir så trött på att bilddagboken inte vill funka för mig. Jag har tyckt att det varit segt att ladda upp bilderna en och en förut.. Men alltså, nu är det sällan som det funkar att få upp en enda liten bild. Jo en brukar gå, sen skiter sig allt! Alla sidor man är inne på blir helt CP och allt trögar ihop totalt.

Jag antar att min uppkoppling är den största boven och jag har snackat med telenor och installerade om deras program, men det strular fortfarande ju.

Man kanske skulle ha fast bredband iaf. Fast jag vet inte, hela datorn kanske är det som är problemet. Låna mammas mobila bredband och testa med? Ta hit gamla datorn och testa med? Vilket jävla projekt bara för att kunna ladda upp lite bilder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0