Jobb

Fått förlängt jobbet till sista oktober. På måndag kör vi i gång med dom där 2 extra butikerna i Smedjebacken. Antar att jag kommer få jobba ihjäl mig om jag ska kunna sluta i tid på måndagar och fredagar i fortsättningen. Är väl bara att köra och se om det går. Jag är t.o.m osäker på om allt kommer få plats i lastbilen på fredagarna och måndagarna, då jag lastade väldigt mycket idag utan extra butikerna. Skolorna har ju börjat igen så det blev många vagnar som skulle till en skola i fagersta och dom tar ju plats. Dags att sova nu iaf. Är egentligen hungrig men orkade inte äta... Konstigt eftersom jag fixade matlåda och bredde macka för i morgon, så jag kunde ha ätit pytt eller en macka när jag ändå hade grejerna framme. Funderar så att åka till köping i helgen, kompledigt visfestival. Hade varit trevligt med sällskap, men jag får väl åka själv.

Kommentarer
Postat av: carro lans

hejsan, Jag har ingen direkt kontakt med den nya ägaren. Men sms:ade henne för någon vecka sedan, och det verkade som allt verkade väldigt bra, de trivs ihop =)

2011-08-18 @ 22:56:07
URL: http://lovelyfreak.blogg.sereak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0