Sara ska gifta sig!!

I morgon åker jag med tåg 666 från Uppsala till Hedemora. Stressar in och letar febrilt bröllopskläder i mitt flyttkaos, jag har alla mina grejer i sovrummet. Men klänningarna bör finnas i garderoben, sen får vi se vilken som passar och om det finns någon BH som passar att ha under. Ska nog förbi min syster och låna strumpbyxor, mina kan vara vart som helst. Fixa håret och sminka sig får bli när det blir, förhoppningsvis har jag hunnit duscha innan jag åker. Sedan i Hedemora har min mor lämnat vår bil, så då åker jag vidare med bilen, kanske svänger in på Hea om jag behöver göra nåt där. Allt beror lite på hur lång tid allt tagit.. Funderar på om jag ska svänga in till min farmor i Mora och låna ett eluttag för att kunna pumpa ur brösten, inte så passande att göra det i kyrkan under vigseln ;)

Sen får vi se hur dagen i Venjan förflyter, vigsel, middag och fest? Dom första två ska jag iaf vara med på. Sedan åker jag antingen hemåt och sover på Hea då jag inte har någon säng i min lägenhet, annars om jag är helt slut vilken jag tror är en stor risk så sover jag i stugan. Min tågbiljett hem från Hedemora är ombokningsbar så om det känns okej skulle jag kanske ha bokat om den till ett senare tåg så jag även kan åka in till Malung och lämna tillbaka nycklarna på jobbet och hämta lite grejer jag har där. När jag ändå är så pass nära.. Men jobbigt att vara ifrån Molly så länge också.

Jag åker imorrn och sen får det bli som det blir. Någon bröllopspresent har jag inte heller hunnit fixa. Finns det någon nödlösning? Eller får dom helt enkelt klara sig utan? Dom vet ju att jag inte riktigt haft tid att fundera på sånt så mycket.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0