2 jan

Detta skrev jag i dagboken på helgon.se i förrgår:
Trött och sliten. Trött pga tidig uppgång i morse, sliten pga jobb, men jag känner mig sliten jämt nu, iaf dom senaste veckorna.

Idag kraschade ryggen helt. Har aldrig haft såhär ont i ryggen förut. Molande värk hela tiden, plus att det hugger och gör skit ont om jag försöker böja mig fram eller gör nåt annat där svanken rör sig(typ allt).

Fick tag i en tid hos naprapat i morgon.. tror det var en naprapat iaf. Är ledig imorrn som tur är.. så får vi se hur det går.. Vem vet jag kanske inte kan jobba på fredag.. då det är röd dag och OB.. hmm.

Ja för så ont som det gör nu kan jag inte tänka tanken att stå ut en hel dag. Jag fick ont idag näör jag skurade golvet i lastbilen. Men slabbade av det så gott jag kunde och lyckades lasta och tanka så den som kör im morgon har allt klart iaf.


Kollade lägenhet för ett tag sedan. På långgatan, den var mysig. Det blev budgivning och jag var nojig att han lurades så jag sa att jag gav 35 om dom andra backade ur, hörde inte så mycket mer sen så nån annan köpte den väl. Var Mathias som tyckte jag skulle säga så.. Själv hade jag tänkt följa med upp till 50. Undra vad han fick för den?

Ska försöka kontakta mäklare som har hand om en lägenhet vid stationen typ. En minitvåa, porten bredvid Svävarn. Har ju varit hos Svävarn och han har en lika lägenhet och jag har alltid tyckt att en sån verkar ganska trevlig. Skjutdörrar in till köksdel från "vardagsrummet" liksom och så ett riktigt sovrum. Ganska praktiskt att ha vardagsrum och kök som samma rum, man hamnar ju ändå oftast framför TVn när man äter. Står att dom vill ha 50 för den. Kunde vara skoj att bo nära en polare också ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0