Nähä

När jag var på Hea ringde dom från jobbet igen. Då hade dom fått ihop det så jag får vara hemma i morgon.

Jag och Sandra och Erik har varit inne på ridklubben ikväll, Erik fick sin julklapp i form av en dressyrlektion för Pernilla. Vi tyckte att han behöver jobba på sin sits och sådär. Han har lätt händerna för högt och tar spjärn och skjuter fram fötterna i stigbyglarna. Han fick rida Samritha och emellanåt såg hon ganska fin ut, syntes direkt på henne när Erik gjorde rätt.

Nu sitter det en hel drös med killar och kollar på nå sport på TVn. Dom hade beställt kebab och grejer när jag kom, jag gick till ICA och köpte en pizza som står i ugnen.

Om jag skulle ha jobbat imorrn hade jag inte varit särskilt imponerad av samlingen med folk här, dom ska liksom se junior-VM finalen här i natt. Men nu när jag blir hemma kanske det kan vara lite trevligt med besök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0