trött

Har bytt om från jobbkläder till vardags/kalaskläder.

Sitter och väntar på att mamma ska komma och hämta mig så ska vi åka till Brorsan för han äldsta son fyller 6 år. Har inte hunnit oprdna någon present och är helt slut efter en jobbig arbetsdag. Jag hatar måndagar!

Fick en liftare med från Säter också. UB, dom flesta i Säter har sett honom, och vet man lite mer så vet man att man inte bör bli för mycket kompis med honom för då kommer han börja dyka upp hemma hos dig och är ganska svår att bli av med. Så vi får väl se hur mycket mer han vill lifta i framtiden, men jag får väl säga ifrån, är ju bara att det är svårt också.

Fick ont i ryggen när jag försökte lyfta upp två relativt lätta backar idag. Även haft ont i nacken och armen och foten :( Jag är trasig och slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0