USB

Nä, nu är jag trött på att sitta här. SLänger in lite musik på ett nytt USB-minne.. Gjorde ett med lite dragning åt folkmusik och visor. Har ett till nytt som jag ska hitta på vad jag ska ha på en annan gång, det lär få bli lite mer drag på det då.

Kan inte med datorn nå bra. Fulkopia på windows så saker funkar inte som vanligt riktigt. SÅ jag vet inte hur jag lägger in grejer från skiva i datorn. Hade nog velat ha med Charlie Engstrand Sommar på det här USB-minnet också. Får fixa det på den bärbara gamla stackaren nästan gång jag kommer till stugan.

Går segt med USB-minnet, men så fort det är klart ska jag åka, har tagit på västen och allt ju. Hästarna lär bli förvånade när jag dyker upp så tidigt. Dom brukar sällan få komma ut före sin lilla förmiddagsvila.

Jävligt skönt med en stereo i bilen som har USB-ingång. Slippa hålla på med skivor som blir slitna och hamnar fel i bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0