Utkast: Sep. 05, 2012

Håller på att bli en kärring som irriterar mig på folk som inte kan diska efter sig och sånt. Men det som irriterar mig mest är att man inte kan öppna fil och mjölk i datumordning, dvs äldsta mjölken dricks upp först. Så jag får stå och plocka om i kylen för att få folk att ta rätt grejer för ingen annan verkar kunna tänka. Hittade mjölk som hade gått ut för tre dagar sedan som jag såg till att dricka av och ställa längst fram, inget fel på det, undrar om någon hällde ut resten eller om det gick åt?

Ingen äter snuttar, helst inte jag heller, men överväger att ta reda på dom och gå och mata ankorna med. Slänga mat tycker jag inte om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0