Önskelista

Riktiga konståkningsskridskor.
Pannlampa som lyser utav helvete!
Hopp/allroundsadel som passar både hästen och mig.
Gärna en till dressyrsadel också.
Mer kläder från Ullmax.

Så var ska vi börja? Har inte råd med allt :(
 
Antar att jag inte bör köpa skridskorna nu. En bra pannlampa hade varit fint i förrgår, är fortfarande lite öm i ögat efter att ha fått en grankvist rakt in i ögat, såg gnistor, skitskumt. Ett par körglasögon hade kunnat skydda ögat, men har jag en bra pannlampa kan vi trava på fler ställen också.
 
Sadlar är svårt tycker jag, ska man ha ut en riktigt utprovare känns det som det kommer bli så dyrt, och jag känner mig lite osäker, vill ju att det ska passa riktigt bra. Krista kan inte alls ha allroundsadeln längre, den ligger platt på manken, hon har väl sjunkit ihop lite väl, dressyren går an än så länge verkar det som. Tror båda funkar okej på Vega, men trivs inte alls att rida i allrounden, skavsår i röven!
 
Kläder från Ullmax kanske jag kan unna mig, ett till underställ, kanske nån mysig fleecetröja, strumpor, pannband och så efter en stund blir även det så dyrt.
 
Ge mig typ 30 000 så ska jag unna mig alltihopa :-D Kanske kan räcka med 25 000, beror ju lite på hur mycket man ska lägga på en sadel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0