Ensam kväll

Mathias var hit och hämtade Molly nyss. I morgon ska jag jobba 7-11 och 16-21. Under dom lediga timmarna kommer farsan och hans trio för att repa här, och han har beställt mat av mig också. Tur att jag kollade kontot, jag har ju nästan 300 att handla mat för, han lovade att betala för maten iaf.

Det blir så tomt utan Molly.

Ingen Daniel heller, eftersom han har sin Molly nu och hon går på dagis i Mora by, så när han jobbar kan han ju inte vara här. Men i helgen och nästa vecka kommer vi kunna ses mer.

Började fixa lite med hagen förut idag, skruvade dit och satte upp ny grind. Så ska bara tråden dras och kanske slå lite gräs under trådarna ifall jag ska ha ström.

Men jag är lite skruttig i kroppen så jag bör vara så stilla som möjligt. Fuck svamp!! Inte haft det på flera år, men nog känner jag igen det. Usch och fy, hade det återkommande en hel höst förut, man kan inte motionera och blir att må så dåligt. Min planerade promenad till soptunnan (3km) blev inställd idag.

Molly är så duktig och har både kissat och bajsat på pottan, och torkat sig öhm både innan och efter att hon kissade, haha. Dessutom har hon ätit jätte bra. Till lunch en hel burk med risotto med strömming och till middag en hel sojakorv med hemgjort mos och mixad banan med hallon till efterrätt. Och fast att hon somnade 16:30 igår och vaknade kl 5 i morse så somnade hon om efter en flaska välling så vi fick sova till 8:45, underbara barn.

Igår kväll kom mamma och Sandra hit med min farmors gamla hammock, perfekt att ha på logen :), min gamla studsmatta var också med, också perfekt att ha på logen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0