Getter

I morgon ska vi åka och hämta getter. Samåker med en tjej som jag aldrig träffat. Men jag hörde iaf hennes röst på sök och finn för några veckor sedan och har mailat med henne och träffat hennes sambo lite snabbt. Antar att hon inte är styckmördare ;) Nä, kul med nytt folk.

I går var jag hem till Hanna och hälsade på, hon trodde att vi inte hade setts på 9 år, men jag tror mer på ca 7 år, men det är ändå väldigt lång tid. Vi satt och snackade i flera timmar och så hjälpte hon mig att raka håret lite. Det var trevligt, vi umgicks ju en hel del ett tag, fast det var mest fest och sådär. Jag har 15 km hem till henne, så det är ju fullt möjligt att rida dit som en dagsutflykt. Hon har också hästar.

Har badat med Molly i dag, Så skönt med 34 gradigt vatten. Jag tror sånt skulle vara bra för mig också, fast med lite mer fri rörelse även för mig, när jag badar med Molly kan jag ju inte simma, dyka och greja med sånt jag gillar.

Ikväll kommer Kerstin och ska behandla Vega. Ja jäklar, jag har inte tagit ut pengar till det. Ska jag behöva åka in till Norberg för att hitta en bankomat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0