Hund

Denna helg resulterade i en ponny och en hund!
 
Ångrar hunden lite ikväll. Han har skällt massor.
 
Just nu är han tyst, men jag tror inte det kommer hålla så hela natten precis. Förra natten voffade han lite då och då så jag blev väckt flera gånger, typ en gång i timmen kändes det som första fyra timmarna av natten. Förutom skällandet är han vänlig, hoppar inte, låter som han ramlar i trappen. Verkar vara lite utav en mattjuv, han snodde Mollys kaka som låg på bordskanten, men den plockade jag ut ur hans mun!
 
Ponnyn har jag inget att anmärka på i alla fall, hon varken skäller eller är dryg på nåt annat sätt. Hon kommer travade när jag kommer med hö ibland, små söta ponnytravsteg.
 
 
Belle och Kairo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0