Kaos

Asså nu blev det lite mycket. Hade glömt att vi skulle på trav i morgon med ridtravarförbundets styrelse i Dalarna, gratis middag m.m.

Helgen nu då:

Hämta ponny, och försöka hinna på trav i morgon. På lördag familjedag och galej i Säter. Å på söndag försöka träffa en hund och hämta Molly. Alltså jag som tycker det är fullt upp med ridlektion och bad och typ en extra grej per vecka. Ja och dessutom hade jag fått för mig att börja jogga!

Dessutom måste jag ju vara hemma en del och se så inte ponnyn blir mördad av mina andra pållar.

Jag tror nästan att jag får ställa in familjedagsgrejen. Tror ändå att det är nåt som passar större barn bättre, skridskoåkning har vi inte kommit till än tex. Men känns fel att välja att ställa in nåt med Molly ju. Men jag ska väl ha henne på söndag ändå antar jag så det kanske inte spelar så stor roll.

Nu sitter jag vid datorn för att söka ett jobb jag blivit anvisad, i Fagersta, suck, helt fel håll. Det går ju inte att jag ska jobba där och ha Molly på dagis i Hedemora. Ska jag lämna henne på dagis kl 6:30 och hinna till Fagersta till 7? Det går ju inte. BLÄ!! Jag måste försöka hitta nåt i Hedemora, eller odla så in i helvete med grönsaker så jag kan leva och sälja så jag får in slantar till elräkningar och andra kostnader. Känns smått omöjligt det också.

Magknip, oro och ingen lust alls att söka jobb just nu. Hugaligen kaos i skallen. Å så längtar jag lite efter den där killen. Gå på trav och käka och hålla på istället för att pussas med honom? Hmmm.. Gratis mat!! Jag får pussas en annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0