Det är kärlek och Mohlavyr

Nu har jag fyllt i kontrakt på att dom ska komma hit och spela den 23e april.
 
Har ju velat göra nånting här på logen. Vi hoppas på bra väder eftersom det blir lite väl tidigt på säsongen. Skulle det bli lite folk och väldigt kallt får vi väl köra i köket.
 
Har lite jobb med att röja upp en del där ute, tänkte att vi håller till på övre plan. Lite mer belysningar och ett gäng billiga fleecefiltar kan nog vara bra att ordna tills dess. På övre planen finns det bord, stolar, soffor och soffbord. Kan nog bli riktigt mysig kväll så jag hoppas verkligen att mina få vänner vill komma hit och att dom bjuder med sig extra folk. Det kluriga här är ju att folk drar sig för att åka ut i skogen. Ska man dricka kommer man ju inte hem utan chaufför. Men det finns ett visst antal sängplatser. Banden har väl första tjing på bekväma sovplatser, men dom skulle ha med madrasser. Och tar man med sovgrejer har vi nog möjlighet att klämma in mångai värmen i huset. I sommarrummet i uthuset kan vi nog ställa in ett elemnt så det blir ett extra rum med värme. Med bra sovsäck finns det i princip obegränsat med ställen att sova. 
 
Tänker att vi dricker nåt gott(alkohol är frivilligt), lyssnar på banden, umgås, kanske grillar lite korv eller nån annan enkel mat på kvällen för den som blir hungrig. 
 
Jag kommer st för mat, och dricka åt bandet och kanske milersättning också, minns inte riktigt. Så ett litet bidrag tar jag tacksamt emot, kanske kan ställa dit grindslantburken och skriva till nr för swish. 
 
Tänker lite att eftersom detta är exakt en månad efter min födelsedag så blir det lite utav en födelsedagskalas också. Hade ju ingen stor 30 årsfest direkt. Så nu vid 33 satsar jag mera ;)
  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0