Drömmar

Drömde att jag hade fått barn.  
Och en sköterska som även sa att han hade dött i magen pga moderkaksprovet. 
Sen låg den kvar i magen till slut i alla fall. 
 
Sen var jag bjuden på tacokväll hos en kompis L om jag tog med ett paket quornfärs. Hon bodde i sthlm i drömmen.  När jag kom dit var hon en annan kompis E och en till tjej som jag inte kände.  Vi skulle baka pizza och så skulle vi på nåt grejs där man kunde vinna en butplug.  Jag blev väldigt besviken över fyllningen på pizzorna, en med banan och fikon och två med lakritsremmar och julgransglitter. Sade att jag kanske kunde äta nån kant. 
 
På riktigt blev väckta av Doris.  Och hon skällde inte på nån sak idag utan på en räv.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0