Jobb

Jobbar dom personlig assistent nu. Det är på ett lugnt ställe.  Brukaren tittar på serier hela dagarna. Men behöver hjälp då och då med en del saker.  Men der blir mycket surfande på mobilen och har haft plattan med också.  Tar nog med bärbara datorn nån dag.  Gillar den bättre. 
 
Funderar på att lära mig sticka raggsockor.  Det är bra att ha. 
 
Men mitt stora problem är tröttheten. Skön fåtölj. Lugna stunder.  Ibland tråkiga serier.  Förra veckan såg vi en som hette bitten den var spännande, varulvar.  
 
Idag jobbar jag 7-15 och i morgon 15-23. Har Molly också.  Men får försöka klämma in en middagssovning för att fixa vara vaken länge.  
 
Tror inte någon förstår det här med tröttheten,  möjligen mamma, hon är ganska lik mig. Daniel verkar mest tycka att jag är lat och att jag inte får nånting gjort hemma fast att jag varit hemma så mycket. När jag har Molly får jag fullt upp med matlagning, disk, lite städning och skötsel av djuren.  Och när jag inte har haft henne har jag inte varit hemma så mycket,  ofta sovit hos Daniel tex. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0