Nervös

Somnade tidigt och vaknade och kissade. Sen fastnade jag lite vid tvn och datorn.

Nervös för hela jävla dagen i morgon. 3 olika saker i Falun och den första är väl värst. Och den andra måste jag leta på, vet inte vart jag ska riktigt. Och vet inte hur jag mår då.

Sen på eftermiddagen nytt ultraljud så får vi se hur det ser ut nu då.

Börjat prata om att flytta till Daniel. Och att försöka göra mig av med hönsen. Vill ju egentligen behålla. Lill-Erik, lohmanhönsen och några dvärgkochintjejer. Då blev det typ hälften av alla jag har.

Sen dök det upp en del spöken i huvudet. Har svårt att lita på folk. Kan väl bero på en tidigare idiot. Och att jag tror att alla killar är såna idioter, fast att jag inte vill tro det- Blev ju inte direkt mindre stressad av allt nu.
 
PÅ fredag ska jag jobba igen 7-15. Trivs på jobbet, men tidiga pass är asjobbigt särskilt när jag har Molly och ska få henne till dagis och efteråt hem och fixa mat och sånt och försöka hålla mig vaken till det är sovdags för henne. Fast nu om jag fixar hundvakt drar vi till hälsingland på fredag också. I så fall måste jag packa och få allt klart efter morgondagen. Och en heldag i Falun och Molly kan bli på dagis ända till 16 om sista besöket inte går väldigt fort. Och hundarna blir själv på tok för länge. Jag har alltså två dagar framför mig där jag kommer vara så sjukt trött, och inte har nån möjlighet att vila. Det är det första besöket i morgon ska handla om. Men det är ju skitsvårt att förklara för nån som antagligen inte förstår. Sist nämnde han körkort. Och det är ju lugnt, det är ju inte narkolepsi jag har. Jag känner ju när jag blir trött. Men om jag blir så trött när jag kör så kanske inte Molly blir hämtad i tid?
 
Undra om vi ska ta volvon? Jag hade även behövt svänga förbi enbacka kvarn för att köpa kross. Men jag kände att värpkoncentratet från lantmanna på 20 kg var för tungt för mig (ligger kvar bak i bilen). Vad är då en säck kross på 30 kilo? Eller allra helst mer än en säck egentligen. 
 
Det är för mycket för min hjärna nu. Jag hatar såna här dagar. Klockan är ställd på 06:30 och det är knappt om tid, men allt för 10 min extra sömn. Packade i lite frukt i min väska och hoppas jag kommer ihåg att ta med den så jag får i mig nån näring till frukost efter vägen. 
 
Haha det är ju komiskt att man får en tidig läkartid för just sånt som gör att jag mår som jag gör. 
 
Sen efter helgen ska jag jobba på måndag igen. 
 
Så oavsett vart jag hamnar i helgen så tänker jag försöka vila ut, fast det är svårt med en morgonpigg 7 åring. Hon brukar väcka upp allihop, även min Molly som annars sover hyfsat länge. Fast i morse väckte hon mig kl 8, så jag sov till en pippifilm på förmiddagen efter frukosten. Det är ju lite så jag löser mina lediga dagar om jag inte får sova länge. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0