Nyår

Jag spenderade nyåraftonskvällen på jobbet. Slutade 23 och åkte hem, Daniel var där och hade ordnat bättre lyse i ladugården och bytt lampa på bron ich bytt hela armaturen på lampan utanför bron. Superbra kille den där!
 
Idag satte han för plast i fönstren som är lite trasiga i ladugården medan jsg matade hönsen. Några fler tuppar skulle behöva slaktas, slaktade 3 st tisdagen innan jul, fick lite hjälp avven som är mer van.
 
Idag slaktadeslaktade vi den stora tunga tresitssoffan i lilla sovrummet. Så den slängdes ut i bitar som gick att bära. Sen fick 120 sängen flytta upp dit igen. Så nu är köket bara kök igen och gäster kan sova bra i lilla sovrummet. Tyvärr kände jag att det blev lite för mycket för kroppen att bära och springa i trappen.
 
Nu är jag på jobbet igen. Mitt tredje pass som personlig assistent. Lugnt ställe, inte tungt. Mycket dötid men det finns wifi så jag klagar inte. Passar mitt tillstånd bra just nu. Men jag gruvar mig för dagtid på onsdag och torsdag, 7-16. Jag har även Molly på torsdag så då måste vi gå upp tidigt som fan. Och går jag upp före typ 9 brukar jsg behöva sova middag under dagen. Så vi får väl se hur det kommer gå. Får inte ta modiodal nu heller ju. 
 
 Läkarbesök i Falun på tisdag. Får se vad hon säger. Finns risk för sjukskrivning. Vet inte själv vad jag vill. Men jag antar att jag bör lyssna på dom oavsett vad dom säger. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0