VAB

Vabbar med Oskar idag. Han har ögoninflammation. 
 
Ringt och grejat. Vi måste köpa specialskor åt Oskar , går inte att hinna nånting som funkar med ortoserna. Molly har ett par vinterskor som faktiskt går bra med hennes ortoser, kanske lite stor storlek, men hon är van att alltid ha lite för stora skor.
 
Även skickat in ansökan om vårdbidrag, mycket som har hänt sedan Molly fick sitt förlängt sist. Korsett pga skolios, intellektuell funktionsnedsättning, inhalationsapparat och igår fick vi prova och ta hem en hostmaskin. Denna gång skrev jag med Oskar också. Så jag måste ringa om ett läkarintyg åt honom på måndag. Alla på alla ställen har gått hem för dagen nu. Nu hoppas jag bara att Mollys pappa skickar in sin del också. Mollys läkarintyg och psykologutlåtande ligger där redan och har visst gjort det sedan i maj. Vi var på gång då men glömde väl bort det. Driver inte jag på så händer ingenting. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0