Globen horse show

Jahapp, nu har även jag besökt den tillställningen som alla andra i min ålder åkte till för 10 år sedan ;) Och humm, det var inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag trodde inte att det skulle vara så jäkla mycket folk och så trångt, och showen jag såg var inte särskilt imponerande. Var väl i prncip bara horse ball som imponerade på mig. En jävla fart, bra passninger och att kunna ta upp bollen från marken och hålla sig kvar i sadeln, shit!! Men några avsittningar fick vi se också. Lite läskigt var det i ett annat nr när dom skulle rida ut från banan så råkade en tjej flyga in i väggen/sargen där.. Men det var lite rangligt så det gjorde nog inte så jätte ont om det såg ut hoppas jag.
riddare globen

Jag hade ju tänkt införskaffa lite julklappar där.. Men det var på tok för myket folk. Och jag hade redan huvudvärk efter att ha kört bil sedan 10:30 på förmiddagen. Letat mig ut tills Mälsåker och hämtat biljetten i chevan och lämnat en blomma till brorsan. Får man en biljett värd över 200 kan man väl iaf lämna en hyacint som tack ;) Med mossa och flugsvampar. Kul kul äre. Ska nog ut och leta på ny mossa idag när snön håller på att regna bort. Är tråkigt att använda mossan från förra.. eller kanske förrförra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0