Örebro


Förra helgen var jag och Ola till Örebro. Sov på hotell och badade i stort mysigt badkar. Fin utsikt över slottet hade vi också. Och i början på kvällen lyste fullmånen bredvid slotten. Sen kom det massa moln med snö och sånt. Sen var vi ut och käkade, jag provade Tofu.. Hmm och jag vet inte riktigt vad jag tyckte om det.. Konstigt, men inte äckligt direkt heller. Senare var vi till nån krog, men jag tror det var lite för tidigt för när vi tröttnade och gick så var det asmycket folk som skulle in.


Jag hade iaf väldigt trevligt och skulle gärna göra om nåt liknande :)

Tyvärr hade vi ingen extra fotograf med så det blev en bild på bara mig i badkaret ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0