puss och kram

Jag lade märke till en sak idag.
Har stört mig på att han och mia jämt skriver gulligulligt till varandra. Hej sötis, hej söt, puss puss och puss och kram...
Tänkte att han nog skriver så till mig ibland också. Kollade alla gästboksinlägg på helgon från han!! Inte ens en kram fanns med och det är från slutet på juli tills nu!!! Ska det vara så att han puss och kramar sitt ex och gulligullar men jag får inte ens en kram!?
Mer och mer skit hittar jag som jag stör mig på. Men han tycker bara att jag är knäpp?
Noll respekt visar han mig.
Dessutom berättar han ingenting om hur han tänker och planerar... Hur ska jag då kunna tänka framåt? Jag tar en dag i taget och blir titt som tätt jävligt besviken.

Kommentarer
Postat av: Emma

Låter som att han inte är riktigt helt med...
Fy fan finns inget som kan göra en så förbannad... Hmm.. vi lär aldrig förstå oss på dom... Ever..

2007-11-15 @ 01:20:03
URL: http://emmatjejen.blogg.se
Postat av: Emma

Lisa! Du är värd någon väldigt mycket bättre! Någon som visar uppskattning, är romantisk och go mot dej. Basta.

2007-11-29 @ 14:25:24
URL: http://[email protected]
Postat av: Emma

ps. det handlar inte om att män och kvinnor är olika, det handlar om att det finns olika sorters människor. ds.

2007-11-29 @ 14:26:16
URL: http://[email protected]
Postat av: Sara Hagberg

Håller med förgående "skrivare". Basta.

2007-12-05 @ 21:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0