Telefonförsäljare

Jag gillar försäljare. Hade ett ganska långt samtal med en tjej som ringde från tre nyss. Hon frågade hur det var med mig och så där. Tänka sig att det ändå finns nån som bryr sig ;)
Tyvärr kunde jag inte skaffa nån ny mobil, letade på papprena till den jag har och fick se att abbonemanget var för 24 månader och jag skaffade den här i oktober förra året. Men vi diskuterade mottagning och sånt. Är faktiskt inte bara i Hökmora som den här har varit usel. Vete fan.. Telenor har kass mottagning alltså. Undra om jag ska ringa och prata med dom?
Och så borde jag ringa kundtjänst på glocalnet och få dom att ta bort teleskiten dom lurade på mig. Taskigt att säga att dom kan byta till billigare bredband och så kunde dom inte det så bytte dom endast telefonen. Bajsapor!
Någon dag här borde det även dyka upp 2 st trosor med posten. Jag tackade väl ja till evitas erbjudande när dom ringde mig. Jag ska bara betala portot på nästan 40 spänn. Sen måste jag komma ihåg att avsluta medlemsskapet fort som fan ;)

Äsch tur att jag inte kunde skffa nån ny mobil.. Brun och lila!! Båda är ganska fula tycker jag. Min röda är bra mycket snyggare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0