Borre

Idag ska Borre flytta ner till brorsan :-(
Hon som är så skoj att rida. Då har vi bara Vega kvar att rida och hon är så hård i munnen och stel och konstig. Och Krista vilar fortfarande, kanske för alltid... Vill ta föl i så fall. För hon verkar iaf inte ha ont av att skrutta runt i hagen.

Vill börja på ridklubben igen. Dom verkar inte vara så många i Sandras grupp. Kanske skulle man höra efter.

Apropå klubbar. Ska kanske gå med i dykningsklubben här i Hedemora. Då får jag simma "i mån av plats" varje söndag. Om det funkar som det gjorde förut så finns det plats. För 400 kan jag simma en gång i veckan.. Undrar vad ett årskort skulle kosta i simhallen? Betydligt mer skulle jag tro. Och mer än en gång i veckan skulle nog inte bli av i alla fall. Skulle det inte gillas att jag gör på mitt sätt.. så får jag väl vara med i fridykningsgruppen. Men för fan, jag tycker snorklar verkar krångliga och äckliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0