Dröm

Drömde en massa skit i natt:
Vandrarhem, Mia, sen även Ola. Smiter undan, säger åt mig att jag måste städa om jag ska få följa med vidare. Hittar liten vibrator. Skumgummi. Ränner runt i främmande stad och letar. Liknade Hultsfred el Lindesberg(en blandning) Dom hade varit på kosert kl 10, klassiskt. Ville inte väcka mig... =ville inte ha mig med.
Men det där med att jag var tvungen att röja upp om jag ville följa?? Det var ju min bil som jag och Ola hade.

Iaf.. Drömde drömmen i 2 omgångar. Vaknade till och förstod att jag inte träffat henne på riktigt. I första drömmen kom vi ganska bra överens, då var inte Ola med än tror jag. Sen kom han och då började allt krångla till sig.


Jao, men nu är jag iaf vaken. Har varit ute och cyklat en sväng med Lajka. Släppte henne där det inte brukar va nå folk. Passade på att ta kort. Då när jag inte har så bra koll, hittar Lajka en dagisgrupp och vill leka. Nån blev rädd för Lajka och viftade/skrek så Lajka blev rädd för barnet. Jag hörde dagisfröken säga att du skrämmer hunden när du gör sådär. Jag som tyckte att min nyaste runda med vofsen varit så bra tills nu. Hade jag varit lite mer vaken så hade säkert flera ungar velat klappa och leka med Lajka. Men jag var typ nyvaken och tog henne och gick på en gång istället.


Borde äta. Nu igen? Ska man äta jämt eller?

Sen tänkte jag ta en ridtur på lilla Vega Viking idag. Mamma  körde fort igår så en lite lugnare tur blir nog bra för både hon och mig. Jag känner mig helt slut i kroppen.

Potatis är underskattat.

Käkar en morot till frukost. Morötter är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0