Mora

Idag har jag varit i Mora och jobbat.
Det var jobbigt. Jag är massa trött och ska gå och sova nu. Imorrn kan det hända att det kommer upp en bild på mig när jag försöker låtsas va trevlig ;) För trevlig är jag inte. Me jag ville faktiskt inte döda någon idag. Eller jag tänkte tanken när jag gick där med kniven i handen, hehehe. Nä jag är trött och sjuk i huvudet nu.



Jag och Sandra kom på att vi borde anmäla Erik till bonde söker fru, men vi kom på att han inte är nån bonde. Snarare dräng, i ett travstall.. Sandra tyckte att dom skulle göra ett program som heter "enstöring söker fru".. Var det taskigt? Förresten.. travstall. Inte dräng.. Slav är man ju då. Jobba helger utan lön. Förstår folk att jag inte vill jobba i travstall då eller? Var lönen ok och man fick för det man jobbade. Och man höll på arbetstiderna 7-16 måndag-fredag, kanske rullande schema så om man jobbade helg var man ledig någon vardag istället. Följdes lagar och sånt, då skulle jag inte ha någonting emot att jobba med hästar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0