Paus

Jag trodde att det skulle kunna bli en kul kväll.
Men tyvärr påverkas jag för mycket av andra.
Jo jag ska åka och träffa en hel hög med knarkare tänkte jag?? Eller? Ola.. Sluta klanka ner på mig. Jag är som jag är, du behöver inte fantisera ihop en massa skit!!

Dessutom måste jag ringa en butik som inte har öppet nu. Snälla, jag har redan sagt det. Färgbutiker har inte öppet hur länge som helst på en lördag.

Känner för en paus från mitt liv nu.

Jahapp. Ska jag ta några bärs och hoppa på cykeln? Eller ska jag va nykter och ta det lugnt och köra bil ut dit om ett tag!? Dessutom är jag lite nojig över såna där tjejer.. ex och flickvänner och sånt.. Såna kan bete sig illa.


Ja.. från hyfsat glad till tvärt om.. och ensam också. Förbannat ensam.

Jag betyder ingenting.

326955-32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0