Trök

Jag skulle vilja göra så mycket men ändå bara sitta här på mina röv och inte göra ett piss.
Insåg tidigare idag att jag måste välja bort nåt av det jag ville göra idag. Så jag valde bort pållen. Får se om jag ångrar det sen då.
Ska försöka hinna med att jobba en skvätt innan jag ska till Ola kl 18. Tacos :-)

Lisa är paranoid...

Lisa tror att det kommer braka åt helvete när som helst...

Sökte ett jobb idag. Det jag hade fått anvisning om att söka. Så nånting bra har jag gjort idag iaf. Och småstädat lite.. Borde ta en dag och röja upp lite bättre här(Hedemora).

Igår var jag och Lajka till ridklubben för att kolla och hämta syrran efter idlektionen. Vi tog och passade på att hoppa och busa i ridhuset, skoj :)

Ja just fan, i natt strax före två Eller strax efter ett insåg jag vad jag hade gjort!! Gått ut för att nattkissa Lajka och glömde nycklarna. Portkoden funkar ju inte sent på kvällen/natten. Morsan jobbade så hon kunde ju inte komma och hämta eller lämna syrrans nyckel. Jag fick lite panik. Bilen var låst, fan att man ska va så präktig ibland! Men till slut insåg jag att jag kunde ringa upp till Jerker, i porten bredvid. Hans hemnr står ju som Linas hemnr på min lur fortfarande :) Så den stackarn fick komma ut och öppna min port. Så det gick ju bra. Hade bilen varit öppen hade jag nog tillbringat några timmar där i min sovsäck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0