Besiktning och planering

Det här va ju skönt. Jag har två månader till på mig att hinna besikta bilen. SÅ vi tar det inte den här veckan.. utifall att dom skulle få för sig att ge mig körförbud. Har hela november på mig :) Hur kan jag har fått för mig det här?? Är säkert mamma som har lurat i mig nåt. Skönt att jag kollade upp saken på internet och slapp ringa och fixa tid.. Då kanske det inte hade kommit fram att jag hade tid på mig.

Sovit asdåligt i natt. Somnade kanske vid 3... La mig vid 23.. Sen vaknade jag vid 6 första gången.. Alltså bara 3 timmars ordentlig sömn. Det är så mycket att hålla reda på nu. SÅ det var tur att jag iaf kunde strunta i att försöka hinna få bilen besiktad den här veckan. För det är ett jävla stressmoment. Kommer bli asmycket att göra.. Tror jag drar till Mora/Kättbo på tordag kväll. Jobba fredagen, Rättvik och återträff på lördagen. Sen hänga kvar i krokarna till på måndag för att då jobba lite till. Skynda hemåt, helst ha andra jobbgrejer med och ta Borlänge eller varför inte Bollnäs på vägen hem? Hinna med Uppsala den veckan och Gävle till slut på lördagen. Jag är väl medveten om hur lång tid besöken brukar ta och vet att jag till och med kommer få nån dag över.. Men det känns förbannat stressigt. Och att dessutom hålla reda på alla papper, maila in svar m.m. Blir krångel att maila när jag ska hånga uppe i Mora ju. Får kolla upp vart jag kan raportera från.

Ser iaf fram lite emot att åka bil.. Jag trivs i bilen. Och igår fixade Ola tutan och avgasröret, så nu kanske den låter lite mindre också. Har länge saknat en ljuddämpare liksom ;)


Jag är rädd för framtiden. Ja alltså inte nästa vecka.. utan lite längre fram.

Nä, om man skulle gå ner och göra en macka? Eller krypa ner i sängen igen. Kanske finns det lite värme kvar. Men ingen Ola kvar.. Han skulle köra traktor. Och jag trodde att jag skulle åka iväg och tjata till mig en tid vid besiktningen. Lalala vad jag är glad att jag slapp göra det. Men kanske skulle jag boka en tid här snart iaf? I oktober någon gång? Så Slipper den som eventuellt måste laga alla felen göra det i December och snöslask?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0