Första riktiga inlägget

Jag fryser. Vill va i Olas säng.
Skulle åkt till Ola. Men allt blev så fel. Och jag lackade ur och sket i att åka dit.
Hade duschat sminkat och tagit på mig snygga kläder.. Å så var han taskig på msn.
 
Datorer förstör förbannat mycket! Mycket som får mig att må piss bara för dom här dumburkarna. Kanske är det ett slags beroende?? Som inte är nyttigt på nåt vis. Tänk om man skulle begränsa sig till att bara betala räkningarna via datorn, för det är iaf ganska praktiskt. Men jag kan ju alltid gå tillbaka till det jag hade innan. Måste då bara hålla reda på räkningarna tills dom ska betalas.. och inte lägga in varje när jag får dom.

image16I morgon ska Vega starta. Hon var rankad sist i programmet. Och jag vet inte hur jag ska göra.. Om jag ska hjälpa till en massa eller lämna det åt Erik och mamma. Mamma blir så nervös.. och då blir bror också nervös.. Det brukar gå bättre om inte mamma är med liksom. Tänk om hästens placering skulle bero på vem som hjälper till att göra i ordning henne?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0