Fullmåne

Jag vet inte om månen är helt full. Men den lyser stort utanför mitt fönster. Kanske skulle man åka ut i skogen nånstans och yla ihop med vargarna och dela en folke med dom? Lajka lär jag inte få att yla.. har aldrig hört henne yla. Amor som vi hade när jag var liten brukar yla. Han var samojed, dom kanske är närmare vargen än en schäfer/collie blandning.

Ska nog leta på nån almanacka och kolla mångrejset.
Jo visst ska det vara riktig fullmåne ikväll. Tänka sig att jag hade en almanacka här :)

Förresten!!! Fick mail idag om att dom skickat digitalkameran jag beställde för ett bra tag sen. Tur att jag inte vann aktionen på tradera på en annan kamera då. Eller jag råkade ju köpa en ny webkamera. Pucko! Men den bör man ju kunna ge bort till någon. Men Ola var iaf inte intresserad :( Nån som vill ha/köpa den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0