Helgen m.m.

I morgon kväll åker jag troligtvis upp till Mora el stugan typ. Kommer nog hem på måndag om allt går som det ska. Får se om man pallar att va i Mora eller o jag håller till i stugan mest. Är oftast lite för långtråkigt hos farmorn och farfarn, galet högt ljud på TVn och samma fråga om och om igen.

På lördag ska jag iaf vara i Rättvik på jubileumsmiddag eller nåt sånt. 5 år sedan jag gick ut gymnasiet påstår dom. Men så var det ju inte.. Visst jag fick också leka att jag tog studenten, fast jag inte hade alla poäng och inget slutbetyg. Sedan gick jag ett till år och fixade slutbetyg och massa annat skoj. Varför får folk ta studenten när säkerligen hälften inte ens har ett slutbetyg? Jag tyckte att det var fel redan då. Så min fejkstudent.. känns fortfarande ganska fejk.

Den här gubben ska troligen också upp till Mora i helgen. Farsan.

Kommentarer
Postat av: jess

jag hade inget slutbetyg. och riktigt urkassa betyg men jag fick ta studenten. och jag har inte gått ett år till. jag skulle ALDRIG överleva om jag var tvungen att gå ett år till i den skolan. då hade jag gråtit blod

2007-10-03 @ 12:42:01
URL: http://djess.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0