Mina djur

KristaKrista gillade inte avmaskningsmedlet igår.. Men hon är så snäll och äter ändå. Men det blev lite fula miner efteråt.
Nybadad LajkaLajka fick ett ordentligt bad igår. Nu är det bara en rejäl genomborstning kvar så är hon höstfin :)
MioMio.. Han är så fin så. Låg och gjorde små röda klomärken på min mage igår på kökssoffan.


Mina djur betyder mycket. Och jag oroar mig som fan för Krista nu. Var kanske  humm 6 veckor sedan hon var till veterinären nu.. DÅ var inte benet läkt, såg fortfarande ut att vara en fraktur. Så usch.. Vi skulle komma tillbaka och röntga i oktober någon gång. Hoppas hoppas hoppas att det är läkt då, eller iaf betydligt bättre. Vet inte vad jag skulle göra utan henne. Har bäörjat fundera över att ta ett till föl. Hon är sån bra mamma, så bra temprament. SÅ kunde man betäcka med nån mera ridhästaktig ras. Mina tankar pendlar mellan alla möjliga, allt från arab till Fjodhäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0