Morot

Är hemma i min egen lägenhet.
Skulle ha följt med Ola till Fagersta och såg nästan fram lite emot det. Men Lajka jagade höns och Ola blev typ sur på mig och jag blev ledsen och åkte hit dårå. Jag skulle väl ha låtit henne leka bäst hon ville istället för att försöka göra nåt. Försöka duger visst inte. Och om försöka inte duger?? Då kan jag inte göra så mycket mer.. Så istället för att få några jobbiga timmar i en kall bil så fick han köra tillbaka mig så jag kunde åka hem.
Jag känner mig som dagarna innan mens i humöret.. Blir så lätt ledsen.
Vill inte vara så där känslig.

image20

Var nyss ner till Hemköp och handlade lite, och fan vad det regnade!! Köpte  potatis, morötter, lök, vitlök. sockerdricka och blekning till håret.  Tänkte antingen göra potatis och morötter i ugnen eller göra soppa.. Just nu är jag mest bara sugen på att bleka håret iaf!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0