Posten

Jag blir knäpp. Så har man fått hem brev från dustinhome, en faktura som inte ska betalas för det ska jag göra när jag hämtar paketet. Går in i min mail för där finns länk så man kan kolla hur långt paketet har kommit. För någon dag sedan funkade det. Men just idag har posten problem på sin sida och jag kan inte kolla vart mitt paket är!!! Jag menar. Tänk om det ligger och väntar på mig nånstans? Jag skulle t.o.m. kunna tänka mig att skjuta upp min avfärd tills i morgon om jag kunde få mitt paket innan. Skulle ju vilja ha kameran med mig :)

Dessutom blir jag knäpp av att ha tröjor på mig! Det känns som alla mina tröjor har varit hos frissan och kliar och sticks i nacken!!

Hmm undrar just om jag kommer kunna hitta en dator i helgen? Jag kanske skulle meddela dom jag jobbar för att jag kanske inte kan rapportera förns på måndag kväll. Slänga iväg ett litet varningsmail iaf.


Lyssnar på Lars Demian just nu. Fan han är asbra :) Alla tyckte hon var rar, hon kunde suga som en karl, vända skallen bak och fram på alla män, HM. Tralala lala, dansar omkring lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0