Skog och bär

Nu sitter jag i min lägenhet och är hungrig!! Har badat och fått upp lite värme i kroppen.

I söndags kväll var jag ute och gick i regnet med Lajka. Var riktigt skönt faktiskt. T.o.m. småsprang lite. Senare samma kväll när vi satt och kollade på TV kände jag hur nånting kröp på halsen.. Trodde att det var nåt skräp/frö elelr så.. Men det var en fästing!! Usch jag hatar dom. Trodde inte att dom var i farten längre, är ju höst nu. Ja ja, den satt iaf inte fast.. och hamnade i Olas vedspis, mohaha!!


Igår var jag till Hea. Jag och farsan var ut och plockade kantareller och blåbär.. Nä just ja blåbären blev kvar hos Ola idag ju, suck :( Jag är så tankspridd. Efter blåbärsplockningen var jag och syster ut och red. Borre hade tappat även en baksko nu, så jag plockade bort söm och den andra bakskon.. Så höll vi oss mest på åkrar och sånt som inte sliter ner hovarna. Borre ska starta på fredag. Större motstånd än sist när hon vann skulle jag tro.

Så.. Nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Äta nåt gammalt äckligt jag hittar i kylen.. eller köpa en pizza? SKa man äta pizza måste man ju nästan lura nån annan också. Äta pizza själv känns fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0