Wannabe

image22Jag tror jag skulle passa bra i rastaflätor.. eller dreads. Alltså riktiga dårå.. Ska sätta i såna dära låtsas nästa helg är det tänkt. Men om vi kör på riktiga då. Å så den lite flummigare varianten i min garderob. Den som går mer i bruna färger än svart som jag använder mest nu. En liten fundering bara.. Jag är en sån jävla wannabe. Känner mig så iaf. Och dessutom är dom flesta andra det också. Ingenting känns äkta längre. Om vi tänker i klädväg så det enda jag inte känner mig som en wannabe i är mina gamla halvtrasiga ridbyxor, nån ärvd gammal tröja, rosa ridhanskarna med hål i tummen... Alltså jag är den trasiga ridtjejen som gnatar på och försöker leka ridhäst med våra travare.

Oj vad positiv jag är *not*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0