Äpplen

Jahapp, jobbat klart nu då. Vid sista hyreshuset står ett tärd med typ paradisäpplen(små är dom iaf), men dom är konstig välsmakande för att va såna. Perfekt iaf, för jag hinner äta ett sånt medans jag traskar tillbaka till bilen där.

Jag tittar för mycket på alla äpplen, höll på att missa en lådställ och fick backa tillbaka. Jag undrar hur dom där goda såg ut... Såna där fruktköttet är nästan lite gulaktigt.. Såna jag i min senare pallaäpplen-karriär brukade palla. I tjärnan har jag för mig att det fanns såna, så jag var dit nåt år för att kolla, då var typ halva trädet avbrutet och på den delen som levde var det då inte några såna som jag var ute efter.


Okej, ska inte skriva värsta jätte långa inlägget om äpplen. Får räcka så här.


Det kliar på mina tår!!! Skogspissmyror kissade på dem i förrgår när jag låg och solade vid gruvsjön. Grymma små myror det där.


Var ska man sova idag då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0