försäkringar, bajs-telenor och jobb.

Jahapp. Kollade upp hur det går med räkningarna. Alla utom Lajkas försäkring kommer bli betalda. Men den försäkringen? Gör den någon nytta? Skulle vilja ha hjälp med sånt där av någon som kan och då inte en försäljare på försäkringsbolaget, eftersom dom självklart vill sälja den dyraste varianten till mig.

Jag skaffade den här för typ ett år sedan...


Sedan skrev jag en massa mer som inte blev sparat eftersom telenors jävla CP-internet strular!! Jag kom på det precis för sent. Brukar försöka kopiera texten utifall att det skiter sig. "Sidan kan inte visas" !!!Bajsuppkoppling.

Jag skrev massa om Lajka, om sommar, om jobb...

Jobbar iaf en natt nu, sen ska jag vara ledig i 2 veckor, om inte Sanna kommer på att jag ska lära mig nya distrikt då då. Jag vill iaf ha sommarlov medans det är sommar. Åka till stugan m.m.

Sen kan jag lära mig nya distrikt. Och kul att dom vill ha kvar mig som vikarie.. Fast att bilarna rasar i bitar när jag har dom. Men det var inte mitt fel att bakaxeln gick av. Förslitningsgrej..


Ska åka till Säter senare idag. Jag och Sara ska ut och leka i våran skog. Där vi lekte som 6 åringar.. NU är vi 25 och hon har unge/ungar, enav dom i magen ju. Och även jag är lite äldre än när vi var små. Men jag har bara skaffat hund än så länge, haha. Barn är ganska läskiga. Har inte ägnat mig åt småbarn sedan Sandra var liten. Jag är ju 7 år äldre så man minns ju lite hur farliga barn kan vara. Fast farligaste barnet måste ha varit Therese lillebror Oliver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0