Ledsen

Dessutom är jag ganska ledsen. Och känner mig jävligt maktlös.

Tidigt i sommar kändes det som att saker skulle kunna lösa sig.

Men det sket sig ju.

Och jag har inte hållt reda på sånt jag borde hållt reda på. Så då skiter sig allt mera. Och jag vet inte om jag orkar försöka reda ut allt nu. Jag pallar inte. Och jag vet inte vad som händer då? Finns det nåt alternativ? Förutom att vinna miljoner på lotter eller nåt.. sånt som jag aldrig köper.



SÅ egentligen? Varför fortsätta jag försöka? Varför ger jag inte bara upp på en gång? Jag vet ju att jag kommer sluta i en skokartong på centralen eller liknande.. Fast så länge jag är så snygg som jag är kanske jag kan få kvarta hos olika snubbar då och då ;-) För trots att jag känner mig helt fördjävlig på en massa sätt idag så är jag ändå jävligt snygg iaf. Kan bero på badet och att jag fixade håret och sminkade mig lite. En falsk snygghet, en fasad. eller vad man ska säga.

Kommentarer
Postat av: Andreas Parker

Ja, vissa har turen att vara snygga. Jag får försöka sätta min tillit till min obefintliga charm.



Skokartong på centralen... Det påminner mig om Monty Pythons klassiska sketch där de sitter och "skryter" om vem som haft det tuffast i livet.



http://www.youtube.com/watch?v=Xe1a1wHxTyo



Angående DLK; det är framförallt "Där värmen tar vid" som ligger mig varmt om hjärtat. Vet inte varför, men det är en riktig sommarlåt för mig.

2008-09-02 @ 23:02:27
URL: http://souldriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0