stegräknare

Igår när jag jobbade använde jag en stegräknare. Men jag märkte att den aldrig räknade stegen när jag gick upp för en trapp och var den still ett tag så sket den att räkna när man började gå. Men hur som helst.. Den kom upp i ca 1200 steg och eftersom den sket i en massa steg så kanske det var det dubbla egentligen. Och tidigare igår kväll eller förrgår kanske det blir eftersom har blivit ny dag igen. Ja jag kollade iaf på du är vad du äter. Och tjockisen där fick käka diet och skulle gå minst 2000 steg om dagen. Så tänk om jag inte åt massa mat och godis och skit, Då kanske jag skulle blivit mager under sommaren. Hehe, eftersom jag inte har 30 kilos övervikt som hon på TV hade.

Det är underligt alltså.. Jag är 2 kilo ifrån vad jag brukar säga att jag vill väga. Jag kan hur enkelt som helst gå ner 2 kilo, men gör det inte. För det känns lite läskigt om jag skulle väga lika mycket som när jag gick ut nian. Då var man ju bara ett barn och nu ska man ju vara vuxen.. Då borde man väga som en vuxen också tänker jag..

Äsch lyssna inte på mitt dravvel i natten.

Ska åka och jobba nu iaf.

Provar sätta stegräknaren på ena benet, tror den räknar varannan steg bara då.. Men jag kan 2ans gångertabell :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0