Bonde

Hur mycke bonde är du?
 
Boende
 [  ] Bor på gård
 [  ] har en stor tomt
 [  ] har mer än 5 rum i huset
 [  ] Har en lada
 [  ] får in 2-3 bilar i garaget.

Familj
 [x] Har hund/ar
 [x] Har katt/er
 [x] Har häst/ar 
 [x] Annat djur
 [x] 2 eller fler syskon 
 [ ] Pappa som är bonde

Kläder
[x] äger en Keps
[x] äger ett par Hängslebyxor
[x] äger ett par Stövlar
[  ] äger en eller flera rödrutiga skjortor
[x] äger ett par ordentliga arbetsskor
[x] äger ett par riktiga jobbekläder Annat
[x] Segt internet
[ ] Traktor
[ ] Jeep/ATV
[ ] Volvo
[ ] mer än 5km till närmsta livsmedels affär
[ ] mer än 1km till närmaste busshållplats
[ ] Epa-traktor
[ ] när man går ut från huset känner man doften av gödsel på morgonen

11

0-5 Storstadsfjolla
6-11 Byfåne
12-18 Riktig lantis
19-25 Storbonde



Men om jag får räkna ladan i stugan och tomten där så har jag 2 poäng till.


Kommentarer
Postat av: Sara

Hehe kul test, jag fick 6.

2008-12-12 @ 19:50:29
URL: http://vanadotter.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det var inte mycket. Jag trodde inte jag hade några stövlar.. men eftersom Fanny inte ska va i stugan nå mer och hon lämnade kvar sina stövlar så antar jag att dom är mina nu :)

2008-12-13 @ 15:07:03
URL: http://lisawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0