God morgon

Ganska shysst alltså. Sov till kl 10, då ringde klockan. Perfekt att slövakna till efter 10 på fyran. Intervju med Göran Persson, sen ska Lars Ohly komma. Å så klipper dom en tjej.. Jag vill också klippa mig. Skulle vilja klippa mig så det blev långt ;-) Skulle vilja kunna göra hästsvans igen, om jag låter bli att klippa mig kan jag det snart igen.

Mailar på helgon med en person som hört av sig angående grejer jag säljer. Jag tror det lutar åt att han vill köpa mina trosor, men att dom ska vara använda. Dom som jag ville sälja var ju helt oanvända, haha. Och dom ät redan sålda. Haha, han säger att han har gett 200 kr för trosor han köpt förut. Undra om man kan få lite mer? Jag är fattig.


Kommentarer
Postat av: ola

Du kan väl bjuda ut dig själv .. kan nog få 300 kr då ... om du är så fattig

2008-12-19 @ 15:08:14
Postat av: Lisa

Jag blir så ledsen över hur du håller på.

2008-12-20 @ 01:24:48
URL: http://lisawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0