jobb

I natt ska jag jobba. Köra det vanliga distriktet. För 3 pers på jobbet ska på begravning och slipper jobba dårå.

Efter det ska jag lära mig ett nytt distrikt. Halva långshyttan.. den delen med eventuella trappor? Distriktet där det har kommit ut en gubbe med öppen morgonrock och hämtat tidningen. Haha, och han som kör där är bög. Han hade skämtat om att det bara var att ta för sig, hahaha. Vem fan kommer och hämtar tidningen i öppen morgonrock utan nånting under? Nog för att jag gick kvällspromenad med Lajka i långkalsingar.. Men jag hade då mer kläder och jackan på mig.

Så från och med i natt ska jag jobba.. hela nästa vecka till den 20e åtminstone. Sen vill säkert folk vara lediga vid jul.. men det är iaf en del röda dagar som inte tidningen ska ut iaf.

Och om 10 arbetsdagar får jag löneökning med 10 kr :) Så då kommer jag ha en timlön på 116 kr i timmen. Bra bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0