Laddaren

Jag hade visst min egen mobilladdare i väskan.. men det visste jag inte om. Men nu när jag kom hem och inte hade laddaren där jag brukade förstod jag att den var i väskan och har varit där hela tiden när jag behövt den men inte sagt ett pip!! Hahaha.

Påminnelser på räkningar hade dykt upp också? Konstigt? Jag som har sån ordning på mina papper.
Måste besiktiga bilen denna månad med.. Suck. Massa tråkiga grejer innan man kan få lite lugn och ro till jul. Dom kommer säkert hitta hur mycket fel som helst på bilen.

Dessutom har jag fått en räkning från radiotjänst! Jag sa aldrig att jag hade TV.

När ska jag bli rik och kunna betala sånt som jag faktiskt egentligen tycker är en ganska bra grej. Jag gillar SVT ju. Dom har dom bästa programmen. Men när det inte går runt ekonomiskt så väljer man bort det som går enklast att välja bort.  Betalar nog denna gången och hoppas att jag kan ha råd med det i fortsättningen. Jag kanske ska önska mig det i julklapp? Att andra kan betala min TV-licens.. Haha, vad trist.

SKa hoppa i badet om badkaret är fullt nu. Annars går jag ner i tvättstugan och bokar en tvättid.

Jahapp, blev tvättning först på torsdag. För jag ville inte tvätta kl 7 på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0